در این ویدیو ما متوجه می شویم که برای اینکه بازیمان را به صورت بین المللی انتشار دهیم باید چه استانداردهایی را رعایت کنیم.
این که به صورت بین المللی چگونه باید بازی خود را بسازیم و چگونه آن را انتشار دهیم یک مسئله خیلی بزرگی است وقتی که ما بخواهیم آن را به صورت جدی انتشار دهیم.
ابزارها و موتور های بازیسازی
این مسئله همیشه قابل توجه بوده است که ما از ساخته های دیگران کپی برداری نکنید مخصوصا آنهایی که دارای اسست های لایسنس دار هستند!
برای ساخت یک بازی بین المللی باید تمامی حقوق مولفان خارجی و چیز هایی که از آنها در بازیهای خود استفاده کردهایم و به صورت غیر مجاز هستند، را رعایت کنیم.
اگر می خواهیم یک بازی پروتوتایپ یا نمونهای بسازیم بحثش جداست میتوانیم از این اشیاء های لایسنس دار به صورت خودمانی و توی حال خودمان از آنها به عنوان یک وسیله تست استفاده کنیم.
اگه به صورت بینالمللی بخواهیم پول های دلاری در بیاوریم باید حتماً استانداردهای بین المللی را رعایت کنیم وگرنه دچار مشکل هایی می شویم که اصلاً دوست نداشتیم.