معرفی پکیج Vegetation studio

معرفی پکیج Vegetation studio

در این مقاله پکیجی کاربردی برای اضافه کردن درختان و گیاهان به صحنه‌های خود در یونیتی را به شما معرفی و ویژگی‌های آن را با هم بررسی می‌کنیم.

انتظار چه چیزی را داشته باشیم؟

این پکیج همانطور که از نامش پیداست برای ایجاد پوشش گیاهی در بازی استفاده می‌شود. کار کردن با این پکیج کار سختی نیست و همین سادگی آن را به گزینه مناسبی برای پروتوتایپ سریع می‌کند. سیستم Biome پیشرفته ای در این ابزار وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا مناطق با بیوم های سفارشی و قوانین Splatmap را تعریف کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد که بیومی متناسب با بازی خود انتخاب کنید. 

هنچنین شما با استفاده از تکسچر و ماسک های چند ضلعی می توانید پوشش گیاهی روی زمین را کنترل کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این پکیج سازگاری با تعدادی از پکیج‌های کاربردی دیگر در همین حوزه است. شما امکان استفاده از درختان SpeedTree , Nature Manufacture , Tree Creator و سنگ های سفارشی را دارید.

 

محیط بازی جنگلی

ویژگی‌های دیگر این پکیج به صورت اجمالی:

  • دارای سیستم پهناور Biome
  • پشتیبانی از Unity terrains و mesh terrains
  • دارای سیستم دستی paining
  • API برای ابزارهای شخص ثالث و شیدر ها
  • دارای سیستم ریل تایم ماسک
  • دارای سیستم های billboard و Collider
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی
  • امکان آپدیت ریل تایم ویرایشگر
  • و..
vegetation studio

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *