چه چیزی در بازی ها و خصوصا آن هایی که داستان محور هستند باعث میشود تا ما برای فهمیدن ادامه داستان یا بازی انگیزه داشته باشیم؟
اهمیت موضوع
انواع مختلفی از روند یا Arc داستان و بازی وجود دارد که میتوان از هر یک از آن ها به تناسب نوع بازی یا داستان خود استفاده کنیم. یکی از انواع روند داستان و بازی که معمولتر است، اینگونه است که در ابتدا، تنش بسیار کم است و به مرور بیشتر و بیشتر میشود تا میرسیم به نقطه اوج که درآن مثلاً با باس فایت اصلی میجنگیم. البته همانطور که گفته شد، انواع مختلف دیگری هم داریم. برای مثال نوع دیگری این است که بازی با تنش بسیار کم شروع میشود و به مرور به یک نقطه اوج میرسیم و سپس دوباره بازی یا داستان روند آرام تری مییابد. فارغ از اینکه از کدام یک از انواع روند استفاده میکنید، میبایست آن را به خوبی پیاده سازی کنید تا در نهایت بازیکن از آن لذت ببرد.
شما چه نمونه های خوبی برای این قضیه مشاهده کردهاید؟
با انتقادات و پیشنهادات خود کمک کنید تا ما بهتر شویم.