فاصله ها و سرتیترها

ترفندهای یونیتی (16): فاصله ها و سرتیترها در Unity

در یک ویدیو کوتاه، فاصله ها و سرتیترها (Spaces and Headers) را به شما آموزش خواهیم داد.

 

در آموزش امروز سراغ یک راه جالب برای دسته بندی کردن متغیرهای یک اسکریپت در پنجره Inspector می رویم.

5 دیدگاه برای “ترفندهای یونیتی (16): فاصله ها و سرتیترها در Unity

  1. r گفته:

    راستی اون references ها چیه بالای متغیر و توابع؟ مزاحم نیست هنگام کار کردن براتون؟ برای من که رو اعصابه!
    من که همون وقتها که نصب کردم ویژوال رو ساعتی درگیر تنظیماتش بودم و کلی تغییر دادم و شبیه به مونو دولاپ کردم و دیگه راحت و تمیز و بدون عبارات اضافه کار میکنم.

    • امیر نظری گفته:

      این رفرنس ها برای من مزاحم که نبودن خیلی هم کاربردی بودن تا الان😅. با کلیک کردن روی اون ها، قسمتی از کدهاتون که اون متغیر یا تابع رو استفاده کردین براتون میاره. خیلی به درد دیباگ کردن می خوره.

      • r گفته:

        اها اوکی، من که چیزی اضافه جز خود کدها دوست ندارم باشه در اسکریپت ادیتور و حتی بعضی وقتها خود کامنت گذاری هم شلوغ میکنه کدهارو به نظرم هههه

  2. r گفته:

    ممنون از آموزش برای تعیین فاصله هم کافیه
    [space(int)]
    به طور پیش و بدون عدد دوروبر 10 خانه فاصله میندازه اما میتونیم خودمون تعیین کنیم چقدر فاصله باشه
    همچنین میتونیم دستور فاصله رو بالا پایین و هرجایی که بخوایم بین متغیرهامون بنویسیم تا خواناتر باشه در ادیتور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.