قبل از باس‌فایت، باس رو نشون بده!

قبل از باس‌فایت، باس رو نشون بده!




یکی از صحنه های جالب توی هر بازی مراحل مبارزه با رئیس هست.

ولی برای اینکه مبارزه با رئیس یک مرحله جذاب باشد، باید یکسری اصولی را در این باره رعایت کنیم. این اصول باعث می‌شوند که مبارزه با رئیس جذاب تر و جالب تر و ترسناک تر و جدی تر باشد!

برای مبارزه با رئیس هر بازی در هر مرحله محتلف یک سری راه‌هایی هستن برای اینکه بازیکن با رئیس کمی آشنایی داشته باشد.

فرض کنید که ما با رئیس هیچ آشنایی نداشته باشیم، و به صورت ناگهانی بازی ما را به مبارزه با رئیس وادار کند!

شاید ما فکر کنیم که این رئیس اصلی نیست و شاید قدرت آنچنانی ندارد

و

همچنین ماهیچ حسی نسبت به آن نخواهیم داشت.

و هیچ فکری هم درباره آن رئیس نخواهیم کرد.

 

حالا اگر بخواهیم یک رئیس بسیار ترسناک یا یک رئیس بسیار بد داشته باشیم و آن را به بازیکن به صورت یک موجود پلید یا در هر شکل دیگر نشان دهیم

می‌بایست در کات سین های متفاوت و مختلف و در جاهای مختلف از بازی رئیس را گاهی نشان به بازیکن بدهیم و یک حسی را در بازیکن ایجاد کنیم.

این حسی که در بازیکن ایجاد شد باعث می شود که بازیکن از آن رئیس بد یک خاطره بد داشته باشد و اگر در یک مرحله بخواهد با رئیس بجنگد با یک عصبانیت و نفرت خاصی آن رئیس را خواهد کوبید!

 

در کل برای آن که یک چیزی را در بازی ارزشمند دوست داشتنی ترسناک نفرت انگیز یا هر جور دیگر نشان دهیم باید طوری آن را به بازیکن تحمیل کنیم نشان دهیم که آن بازیکن از آن شی حسی به خود بگیرد و از آن احساس های متفاوتی داشته باشد!

– احساس ارزشمند بودن یک دوست در بازی برای بازیکن

– احساس ترس از یک رئیس نابودگر

– احساس وفاداری نسبت به یک دوست ارزشمند

و…

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.