ترفندهای یونیتی (27): تشخیص ورود و خروج اشیا داخل صفحه در Unity

در این ویدیو با استفاده از توابع OnBecameVisible و OnBecameInvisible یاد میگیریم که چطوری متوجه بشویم یک آبجکت داخل صفحه (نمای دوربین) آمده یا از آن خارج شده است.
با این روش به عنوان مثال می‌تونید زمانی‌که بازیکن به یک آیجکت خاص نگاه می‌کنه رو متوجه شوید و کات‌سین پخش کنید تا قسمتی از داستان را برایش روایت کنید.

2 دیدگاه برای “ترفندهای یونیتی (27): تشخیص ورود و خروج اشیا داخل صفحه در Unity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *