زیاد ایده نزن، بازیت خراب میشه!

زیاد ایده نزن، بازیت خراب میشه!




داخل بازی خود از چند ایده متفاوت استفاده نکنید!

واقعاً نمی توان چندین ایده متفاوت را با هم استفاده کرد و آن نتیجه خوبی به ما بدهد.

ایده بازی شما باید برجسته باشد و بازیکن با آن ایده شما در بازی بسیار سروکله داشته باشد.

همینطور بتواند از ایده‌تان استفاده های خوب برد.

 

یک ایده خوب در بازی استفاده می شود که بتواند بازی را جذاب تر کند.

یک مثال برای شما می زنم:

بازی سری های مکس پین را یادتان هست؟

مجموعه بازی های مکس پین

این بازی هم داستان جالبی داشت و هم حالت بازی جالب و واقعی گرایانه بود.

ولی ما با اینها کاری نداریم ما می خواهیم ایده اصلی که داشت را بررسی کنیم!

آن ایده چه بود؟!

 

ایده برجسته داخل سری بازی های مکس پین، این بود که:

ما میتوانیم از حالت حرکت آهسته یا اسلوموشن استفاده کنیم!

 

دیدید به همین راحتی یک ایده برجسته از یک بازی را پیدا کردیم!

داخل ویدیو دو مثال دیگر نیز زده ایم، آنها را هم ببینید و درک تان را بالاتر ببرید.

 

بنابراین ما نباید داخل یک بازی از چندین ایده مختلف استفاده کنیم.

و همه آنها را هم بخواهیم که برجسته کنیم، تا بازیکن از آنها استفاده کند!

 

یادتان باشد اگر در چیزهای اصلی مثل حالت های کنترل بازیکن یا جای کلیدهای اصلی بازی ایده‌پردازی کنید،

و چیزهایی بگذارید که قبل اصلاً نبوده اند بازی شما به یک چیز خیلی جدید تبدیل می‌شود،

و تا اینکه سر زبان ها بیفتد و در ذهن بازیکن های دیگر شکل بگیرد،

شما خیلی باید انرژی صرف کنید تا به هدفی که دارید برسید.

و احتمال اینکه در اول کار خود شکست بخورید بسیار بالاتر می رود.

 

این طور نباشد که در چندین جای مختلف ایده پردازی کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *