درباره موضوع شخصی

امیرمحمدحیدری پرسیده شده در 2 سال پیش
سالمه و الان رشته انسانی رفتم و درسام خیلی زیاده و سیستم قوی هم ندارم چون من بیشتر با انریل راحت ترم تا یونیتی میخواستم ازتون بپرسم به نظر شما من تا سال 12 ام یعنی تا 18 سالگی مطالب درباره بازیسازی و بالابردن اطلاعاتم و خوندن کتاب ها و ویدیو های انگلیسی درباره بازی سازی مشکلی نداره بعد 18 سالگی برم و با انریل شروع کنم و نرم افزار های دیگه چون میخوام تکی بازی بسازم میدونم خیلی سخته ولی واقعا کسی هم سن خودم نیست که کارش خوب باشه بعد من کلا تیمی حال نمیکنم و نمیتونم
در کل اگه من تا 18 سالگی پولامو برای یه سیستم خوب جمع کنم و مطالب در مورد بازی سازی بخونم و دانشم رو افزایش بدم و تو همین سال ها ایده و داستان برای بازیم تنظیم کنم از 18 سالگی شروع به بازی سازی کنم و بازیم رو بسازم مشکلی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون واقعا موندم چی کار کنم

چون پدرومادرم معتقدا بازی برای بچه هاست نگذاشتن برم کارودانش گرافیک یا کد نویسی و مجبور شدم بیام انسانی😢😢 و اینکه شما اسم کانال یوتیوب که تو همه زمینه ها کدنویسی و گرافیک ارت و گیم پلی صحبت کنه و مخصوصا اموزش انریل میشناسین بگین فرقی نمیکنه فارسی انگلیسی هر جی میدونید بگید ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟////
12:41 PM

1 سوال
امیر نظری عضو سایت پاسخ داده شده در 2 سال پیش

سلام دوست عزیز

به نظر من برای شروع کار بازی سازی به هیچ وجه صبر نکنید و از همین سن شروع به کار کنید. این خیلی خوبه که به مطالعه و یادگیری بپردازید ولی یادگیری زمانی مفید واقع میشه که همزمان بتونید چیزهایی که یاد میگیرید رو به صورت عملی پیاده سازی کنید. از طرفی وقتی که سیستم قوی ندارید بهتر سراغ یونیتی برید. چون یونیتی گیم انجینی ست که روی سیستم های نه چندان قوی هم میتوان با آن کار کرد. در مورد اینکه رشته تون انسانی هست و نتونستید گرافیک بخونید، این موضوع اهمیت چندانی نداره چون شما میتونید به صورت خودخوان و از منابع موجود روی اینترنت توی هر زمینه از بازی سازی که علاقه دارید، دانش تون رو افزایش بدید. من هم از طریق فیلم های آموزشی موجود روی نت دانشم در زمینه برنامه نویسی و دیزاین رو افزایش دادم.

در مورد سوال اخرتون باید بگم که پیدا کردن منبعی همه زمینه ها رو پوشش بده خیلی سخته و ضرورتی هم نداره که شما همه چیز رو فقط از یک منبع یاد بگیرید. درستش اینه که از منابع مختلف استفاده کنید. اما ما توی بازی ساز باش تلاش میکنیم که جوانب مختلف بازی سازی رو پوشش بدیم و هر روز به آموزش هامون اضافه میکنیم.