امکان یادگیری بازیسازی در کنار انسانی؟

امیرمحمدحیدری پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام من خیلی خیلی به بازیسازی علاقه دارم و میخوام در اینده یک استدیو بازیسازی مستقل بسازم و بازی بزرگ موفقی بسازم طوری که به تونم استدیو خودم رو یکی از استدیو های انحصاری سونی بکنم من امسال که انتخاب رشته کردم رشته انسانی رفتم و دبیرستان فرهنگ قبول شدم البته خودم میخواستم برم رشته گرافیک رایانه ای چون میخوام طراح بازی / ART گرافیست بشم البته میدونم مدرک ملاک نیست ولی به نظر شما اینکه انسانی و بازیسازی رو باهم انجام بدم میتونم موفق باشم در بازیسازی چون میترسم وقتم هدر بره /و یک سوال هم دارم میشه لطفا به طور کلی نرم افزار هایی که با بازیسازی اجین شدنرو بگید و لینک دانلود هم بزارید و اینکه من دوست دارم با موتوور انریل انجین 5 که البته که هنوز منتشر نشده کار کنم ولی شما اموزشش رو ندارید میشه اموزش با انریل انجین رو هم بزارید خیلی ممنون میشم و اینکه شما میگین از یوتیوب اینترنت میشه اموزش خوداموز دید شما ادرس کانال یوتیوب و سایت های اینترنتی که مثل شما اموزش میزاره رو لینکش رو بزارید و در اخر من خیلی خیلی خیلی شنیدم که میگن که بنیاد ملی بازی های رایانه ای به جای کمک به پیشرفت بازیسازی در ایران جلوی بازیساز ها سنگ میندازن میشه تو ایران در بازیسازی موفق شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 سوال
امیر نظری عضو سایت پاسخ داده شده در 3 سال پیش
سلام دوست عزیز
بله شما میتونید همزمان رشته ای که انتخاب کردید رو بخونید و گرافیک رو هم به صورت خودخوان داشته باشید. ولی در نظر داشته باشید که این نیازمند صرف انرژی و وقت بیشتر هست و شما باید حتما عزمتون رو برای بازی ساز شدن جذب کنید تا به رویای خودتون برسید.
نرم افزارهایی که توی بازی سازی ازشون استفاده میشه موتورهای بازی سازی مثل یونیتی و آنریل و… هستن. از نرم افزارهای گرافیکی مثل مایا و 3d max و فوتوشاپ برای ساخت دارایی های گرافیکی استفاده میشه. لینک دانلود همه این برنامه ها رو با یک سرچ ساده میتونید پیدا کنید.
بله شما در مورد آموزش هر چیزی دریوتیوب سرچ کنید میتونید آموزش های مرتبط رو پیدا کنید. بعضی از چنل های مفید رو براتون میارم:
Game Maker’s Toolkit
Extra Credits
Taha Game Academy
Brackeys 
Thomas Brush
9120846348
3 سال پیش

سلام خیلی ممنون بابت پاسخ گویی فقط یه چیزی منظور من حمایت ارگان نبود منظور اینه که درسته بنیاد در مورد خیلی چیز ها گیر های الکی میده و گرفتن مجوز و هزارتا چیز دیگه خیلی خیلی سخته و قوانین داره که اصلا لازم نیست و کار رو تایمش رو دو برابر میکنه؟ و اینکه برای مجوز نشر بین المللی نیاز به تاییدیه بنیاد هم هست؟ و یه چیزی بازیسازی تو ایران خوبه یا نه منظور از لحاظ استاندارد و اینکه من خیلی به بازیسازی علاقه دارم ولی پدرومادرم اجازه نمیدن و میگن باید یه شغل دیگه داشته باشی و فکر میکنن اینکه من میخوام بازیسازی بشم به خاطر برنامه کافه بازی شبکه 2 هستش ولی واقعا خودم میخوام بازیساز بشم و نمیدونم چطور به مادر و پدر بگم 😩خیلی سخته خود من به شغل های هیچ رشته ای علاقه ندارم و دوستشون هم ندارم به نظرتون چی کار کنم 🥺

امیر نظری
عضو سایت 3 سال پیش

در آخر هم این نکته رو بهتون بگم که شما برای رشد و پیشرفت نیاز به کمک هیچ ارگان دولتی ندارید و قطعا خودتون میتونید بهترین مسیر برای تبدیل شدن به یک بازی ساز حرفه ای رو پیدا کنید و اون رو طی کنید.