بازی‌ساز‌باش

آغاز فعالیت بازی ‌ساز ‌باش در حوزه آموزش بازی‌ سازی

از سال 1391 در زمینه‌ی بازی‌سازی عمرمان را صرف کردیم، تجربه کردیم و آموختیم. از همان ابتدا جهت پیشرفت هر‌چه سریع‌تر، به دنبال دوری از بیراهه‌ها بودیم. برای دسترسی به منابع آموزش بازی ‌سازی، عطش زیادی داشتیم. آرزو می‌کردیم در کنار منابع زبان اصلی، به منابع فارسی‌زبان آموزش بازی ‌سازی نیز دسترسی می‌داشتیم.

در مسیر یادگیری ساخت بازی آزمون و خطا‌های بسیاری داشتیم. آموزش‌های اشتباه زیادی دیدیم، مبالغ زیادی به اشتباه هزینه کردیم، نزد افرادی رفتیم که خود، دانش و تجربه اندکی در زمینه‌ی بازی‎سازی داشتند. بعد از اتلاف زمان و سرمایه‌های زیاد، گاهی اوقات از علم اساتید خوب و با‌دانشی نیز بهره بردیم. اما همیشه با خود فکر می‌کنیم که اگر کمتر به بیراهه‌ها می رفتیم، می‌توانستیم از عمر، انرژی و سرمایه‌مان بهره بیشتری ببریم.

با درک حال کسانی که قصد دارند قدم در این مسیر جدید بگذارند و در ابتدای راه بازی‌سازی هستند، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ی بازی‌ساز‌باش کردیم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم که تجربه‌ی تلخ روزهای آغازین ما در بازی‌سازی را نداشته باشید. مایه‌ی خوشحالی ماست که بدون اتلاف زمان، انرژی و سرمایه‌تان در مسیر درست قدم بگذارید و به هدف خود دست پیدا کنید.

بسیار مفتخریم که آموزش‌ بازی ‌سازی، به صورت مستقل و جامع، از طریق مجموعه‌ی بازی‌ ساز ‌باش در دسترس همه علاقه‌مندان به ساخت بازی قرار می‌گیرد. خوشحال هستیم که در ورود شما عزیزان به دنیای رویایی بازی‌سازی، نقشی مهم و ماندگار خواهیم داشت.

آمده‌ایم فکرها و ترس‌های اشتباه شما برای شروع بازی ‌سازی را از بین ببریم. آمده‌ایم تا در سفر ماجراجویانه‌ی شما برای تبدیل رویای‌تان به بازی، همراه خوب و قابل اطمینانی برای شما عزیزان باشیم.

2 دیدگاه برای “آغاز فعالیت بازی ‌ساز ‌باش در حوزه آموزش بازی‌ سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.